Tabung Kawin

Thursday 11 April 2013

My 20 years Birthday!

"Happy birthday to you, Happy birthday to you, Happy to you. Happy birthday  
Nur Faizatulain!! " Tulah nyanyian yang semua nyanyikan bila call, bila jumpa aku. Hehe.. Terharu rasa *lap air mata* Cehh, sedih pulak.

    Thanks for all wish. Saya hargai semua tu. Ibu ayah adik along semua wish. Tak ketinggalan juga cinta hati kita, Dia tepat je 00:00 dah call. Wish happy birthday.. Thanks syg..

     Bersyukur rasanya bila dapat sambut birthday yang ke-20 tahun. Alamak tua sudah.. Eh, dah boleh kawin? Haha.. gatai naa.. marah ibu aku kang. Ish! Diam-diam sudah.. hehe.. Alhamdulillah aku masih dihidupkan untuk bernafas selama 20 tahun ini. Alhamdulillah Ya Allah.. Aku bersyukur atas segala nikmatmu. Terima kasih ibu dan ayah sebab susah payah selama 20 tahun ini untuk besar kan ain yang dah tersedia besar ni. Ehh? Tak gemuk k. Cuma comel je.. Hehe..

     Thanks jugak untuk kawan-kawan yang banyak wish kat Facebook. Walaupun xkenal tp tetap wish jugak. Terima kasih All :)




Ramai yang hantar kat massage sebab ain Off line. Sebab ada org gila yang datang mengacau. Hehe



And ramai jugak yang post kat Wall ain. Thanks ye.. 



dan tak ketinggalan jugak abang tersayang kita wish. See, panjang berjela dia post.
Apa-apa pun thanks along :) 



           Start dari pukul 12 09/04/2013 hinggalah 11.59 09/04/2013 aku tak henti-henti call orang. Yelah, dapat cal free kan? siapa yang xnak kan? so, aku guna sebaik mungkin. Semua orang aku call. Baik kawan lama, kawan kolej, sepupu aku. Semua nya. dan yang pasti aku gayut dengan amirul sampai panas phone. hehe.. betapa manfaat kan sebaik mungkin kan? 

         
          Cakap pasal hadaih pulak hmmm bila kita dah besar, kita kurang kot dapat hadiah. Betul tak? Ain dapat 3 je hadiah. Alhamdulillah.. Itupun dah kita bersyukur. Ibu & ayah tak bagi hadiah. Tapi belanja makan. kembung yeehh perut. haha.. Bak kata ibu makan sampai kembung. hehe... 


          Amirul pulak, kitaorang sambut kat luar. Dia ajak pergi Mall. Makan, jalan-jalan. And, hadiah from him ialah kasut! Punyalah susah aku nak cari apa yang aku nak, last-last, kasut yang aku mintak. tapi cerewet sangat dia tu. Apa yang aku berkenan, tak berkenan pulak kat mata dia. Sakit je hati ini, Last-last ada kasut warna biru jadi pilihan. Nasib ada less 50%. Rezeki. Kalau tak, jenuh jugak dia nak bayar. hehe.. Tahun ni tak ada kek. Sebab nanti ain gemuk. Ehh, memang taknak pun.. Just dia belanja makan je.. Sedaaapp.. hehe 






Terima kasih ibu.. terima kasih ayah.. Dan terima kasih sayang..
Untuk hari jadi ke-20 tahun yang sangat bermakna ini. 
bertuah rasa badan bila ada ibu dan ayah yang cukup penyanyang. dan mempunyai kekasih hati 
yang cukup mencintai diri ini. Alhamdulillah atas semua kurniaan Allah...
Terima kasih ya Allah.. Semoga kau permudah kan segala jalan hidup ku. Dan semoga kau berikan lah
segala petunjukk-Mu Ya Allah.. Amin....












Miss Iza 




No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)