Tabung Kawin

Monday 25 August 2014

Persiapan aku.

 Assalamualaikum u guys..

Dengan penat shopping tadi tak hilang lagi, ain terus taip entry ni. Bagi relex kejap sebelum nak check apa lagi yang kurang. Alhamdulillah so far semua berjalan lancar. Medical check-up dah selesai cuma untuk jumpa doktor je hari khamis ni. Barang-barang pun hampir kesemuanya dah dibeli. Cuma ada tertinggal sikit-sikit je.

Memandangkan hari ni kerajaan keluar gaji, aku pun enjoy la shopping nih. Bila ngesek kat ibu, ibu suruh mintak ayah utk duit shopping barang-barang. Aku bukan kaki bodek pun bila dgn ayah tapi, tadi punya bodek lain macam sikit sampaikan ayah bagi.....................................




Hamik kau. Dia huluq terus card bank dia. Hahaha. Tergelak-gelak aku golek-golek lagi. Nampak kat situ ayah sayang aku lebih sikit. hehe.. Cayaaa lah ayah. Tapi, bukan aku pun yang uruskan duit itu. Ibu je yang hold kan semuanya. 


Dan inilah hasilnya. Tapi ini baru separuh....

 


Lepas ni dah boleh paking sikit demi sedikit. Nanti hari nak bertolak, senang nak tinggal angkut je. Tak lama je lagi, Kurang dari seminggu je. Ya Allah berdebar rasanya nak sambung belajar ni. Harap-harap semuanya dipermudahkan oleh-Mu Ya Allah. Amin..

Doakan ain berjaya. Insyaallah amin...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)