Tabung Kawin

Sunday 8 June 2014

Aku terluka

 

Bukan senang nak menjaga hati orang
Dan bukan mudah nak menjaga hati sendiri
Luka seribu kali aku mampu lalui
Tapi darahnya tak berhenti
Membuat aku tawar hati.


Kau taburkan janji
Ibarat memberi Kaca yang disangka permata
Tapi hakikatnya ia sekadar kaca
Yang tiada harga.


Kau berubah tak bertanda
Kau siksa setiap pergerakan ku
Kau tinggalkan aku tanpa biat
Sungguh aku terluka
Jujur aku terluka.


Maafkan aku,
Setiap yang balik
Membuat aku fikir
Aku pernah mencalit pisau dihati mu
Tapi aku tak sengaja
Mungkin sipi-sipi
dan akhirnya terkena jua.


Andainya kau tiada lagi harapan
untuk aku,
Lepaskan lah ikatan ini
Jangan seksa
Jangan bagi aku menitis air mata
Aku juga terluka
Aku tak mampu membuka mata
Dan berharap aku tak jatuh terluka
Ditanah yang terbuka.

Maaf, untuk kali ini
Aku benar-benar terluka


Maaf.









By Faizatul Ain Hamsam

No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)