Tabung Kawin

Wednesday 21 May 2014

Nota untuk kesayangan




Wahai kesayangan,


Suatu hari nanti,
Saat aku bangun dari tidur,
Orang pertama yang aku cari adalah kesayangan aku,
Dalam apa jua perkara,
Aku hanya mahu kau,
Habiskan masa untuk bersama kau,



Aku mahu jadikan kau yang terakhir untukku,
Yang terakhir untuk penamat kisah cinta aku,
Imam disetiap solat lima waktu ku,
Membersihkan air mata ku saat ia mengalir,
Dialah teman, dialah Suami,



Kita berpimpin tangan ditaman,
Mengambil gambar keluarga bersama,
Ibu, ayah, dan anak-anak kita,
Dan juga anak yang sedang membesar dalam perut,
Dikala itu, dia pegang erat bahu ku,
Sambil tersenyum bahagia,


Begitu indahnya saat itu,
Kau, aku, dan keluarga kita,


No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)