Tabung Kawin

Saturday 3 May 2014

Giveaway: I love perfume



 


Assalamualaikum ika, Terikut untuk join giveaway kali ni sebab rasa macam best sangat. Actually ain ni jarang nak join giveaway ni sebab dulu malas nak type entry but now rasa semangat pulak. hehe. 
sebenarnya hadiah kali ni nampak macam menarik dan ain rasa memang menarik. So ia menarik hati ini dan menarik jejari ini untuk tulis entry. 

For your information ain kalau guna perfume ain guna yang biasa-biasa je. Kalau nak beli yang mahal pun sekali dua je pernah. itupun orang yang bagi. Alahamdulillah rezeki orang bagi. Lepas habis guna, terpaksa beli yang baru. Sebab tu ain beli yang biasa-biasa. Itu pun dah memadai. Botol tu kalau boleh nak frame kan supaya ada kenangan. Yelah, sayangkan botol perfume mahal kita nak buang. Siapa je tak sayang. 

Sebenarnya ain tak pernah bau lagi perfume Mary Kay. And tak tahu macam mana bau dia. Tapi lihat dari botol dia ain tahu yang bau dia sangat lembut dan harum. So, sesuai untuk ain kot. Kalau sebelum ni botol perfume ain warna pink lepas ni kalau menang, insyaallah ain akan simpan botol perfume warna purple pulak. Sebenarnya pun ain akan simpan semua botol perfume. tak kira yang murah or mahal. Ain tetap simpan. Walaupun rasa menyemak atas meja solek, tapi bila pandang rasa best, And ain rasa lagi best kalau menang perfume by Mary Kay ini. InsyaAllah kalau ada rezeki untuk menang. 

Okey ika, i hope the perfume will be mine. Assalamualaikum.



Giveaway :It's me, ika


No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)