Tabung Kawin

Wednesday 23 October 2013

Hampir berakhir cuti semestar 5 ku.

       


         Finally, hampir berakhir cuti semestar aku yang berlangsung selama 1 bulan setengah. Berat hati ni jangan ceritalah. Lepas ni mesti rindu yelah sebelum ni berkepit je dengan ibu last-last kena balik terengganu balik. It's okey. Aku korban ini untuk kegembiraan ibu dan ayah untuk tengok aku berjaya menggenggam segulung Diploma. Eh, Diploma ok. tahun depan lepas habis ni insyaallah aku akan sambung ijazah. Bukan apa, rasanya kebanyakkan orang yang dah selesa berkerja, dapat gaji sendiri ni, susah nak sambung belajar balik. Yelah, betul cakap ibu, zaman sekarang ni orang tak pandang diploma. Biarlah kita belajar sampai yang tertinggi. Selagi diberi kemampuan utk belajar, sambung la study.

      Sekarang ni aku sibuk nak paking baju, nak beli barang-barang keprluan. Nak cheack balik apa yang kurang. Yelah, nak melangkah ke sem akhir ni banyak yang aku kena prepar. Aku nak buat yang terbaik. Just 5 mouth from now. Lepas ni dah graduet, and aku dah boleh genggam segulung diploma. Insyaallah.. Amin..

      Hampir 3 tahun aku belajar, akhirnya ia dah sampai ke penghujung semestar. Alhamdulillah, segala dugaan, segala cabaran aku mampu tempuhi.

     Sepanjang cuti semestar ni, banyak benda yang aku buat utk family, utk yang tersayang. Tapi, ada jugak yang aku tak senang. Entah la, hati ni rasa mcm tak suka je. Bukan apa, aku cuma tak nak benda yang apa aku taknak tu, akan terjadi.

    Hmm sepanjang aku cuti pun, amirul tak ada disisi. kalau ada pun sekejap je. Sebab dia dah smbung study. Rindu kat buah hati tak terkira. Rasa macam nak peluk dia. eh, tak boleh, haram. heheh..

Okey guys, i got to go, banyak benda nak kene prepare lagi ni.. Korang jaga diri. Bye. XOXO





Salam sayang :
Ain 




No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)