Tabung Kawin

Tuesday 10 April 2012

Semoga ada bahagia utk kau

Malam yang sunyi ni buat aku rasa something. Aku xleh nak lelapkan mata. Aku cuba tp tak boleh.
aku teringatkan yang tersayang.. Ya allah.. rindunya kat dia.. rindu sngt.. Hati aku skit sngt. Sangat !
Sygg, Hati bby skit sebab terlalu rindukan syg... Bby ngis sbb xdpt nak tanggung semua ni... Saya rindukan Muhd Amirul Asyraaf saya. Tp utk kali ni bukan aku nak cite pasal syg aku...tp pasal someone yang jadi kwn aku sekarang ni. Dia memang baik. Ada rupa. Tapi, cinta xkesampaian. Aku simpati kat dia... Capital 'A', ain nak ckp ni, jgn pernah putus asa tau. Tabah kan hati. I always with u.. Ain tau 'A' banyak masalah, tensen je.... Ain faham... Cinta memang xboleh dipaksa. Cinta yang kekal adalah cinta yang ikhlas dari hati. Tak guna awk tggu dia lama-lama tapi tak dapat apa-apa. saya tau banyak pengorbanan awk utk dia tapi tak guna dah awk buat semua 2... Just forget it k. Saya sokong awk dari belakang.. Saya yakin pasti ada yang mencintai awak lebih dari awk mencintai dia. Dan saya lebih yakin, dia boleh menjaga awk dengan baik. I hope soo... :) just smile always... 'A' sorry saya kadang2 tak dapat nak layan awak sngat... Hope awk faham. Saya ada BF utk saya jaga.. Harap jangan terasa hati k.... Awk, saya dah cuba happy kan awk supaya awk lupakan perempuan tu... Harap ia berhasil... saya buat semua tu sebab nak tengok awk happy.. senyum je... Baru comel :) hehehe.... Saya suka buat kawan saya happy... Dan awk lah salah seorangnya... Mintak maaf selama kawan dengan saya, awak ada terasa hati.. Saya tak sempurna macam orang lain.. Capital 'A', Jangan sedih lagi ye... seronok dapat kenal awk. Dapat bercerita dengan awk.. Dan apa yang saya boleh ckp, Awk ada rupa, Awk baik hati sangat2. so, tak ada sebab perempuan nak tolak awk. Ok Capital 'A' ???
Dah, bila saya spend time dengan hubby saya, saya tak dapat hilangkan sunyi awk.. Maaf ye....
Dan satu lagi nak cakap. Awk, cinta itu akan datang sendiri. Rasa cinta itu akan timbul bila awk tengok muka orang yang awk syg... dan saya pasti, masa tu awk pasti akan bahagia... Jodoh, Ajal, Maut semua di tangan tuhan... So, jangan cepat patah hati. Yang lepas tu biarkan lepas ok? Saya sayang awk sebab awk kawan saya. To Capital 'A', selagi saya ada kudrat, Saya akan jadi kawan yang terbaik utk awk.. Saya janji !!
Akhir kata, semoga ada bahagia utk awk.... Assalamualaiku 'A'........

No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)