Tabung Kawin

Tuesday 10 April 2012

My birthday yang ke-19 tahun.

Asslamaualaikumm..
Untuk birhday yang kali ni ain tak dapat nak sambut birthday with my family and my hubby. Sebab?
sebab time 9/4/2012 tu aku tengah final exam. Subjek mikrobiologi lagi. Sedihkan? No cake. No family. Tapi, thanks semua utk BFF aku yang happy kan aku malam tuu... Best kena baling telur. Habis bau satu badan aku. Sengal toll la kawan2 aku ni... Aku sayang korang sampai mati..hehehe Actualy my mummy tak bagi hadiah pun. Dia just bagi duit then suruh aku beli sendiri. Nak tau aku beli apa? Beg tangah and Kasut.. Yang tu jelah ada dalam kepala otak aku... Thanks to my mummy.. Love u so much!!
Tapi...................hadiah dari si dia apa erk??? Dia belikan or tak? hmm aku tak kesah dia bagi atau tak.. sebab diri dia da cukup bagi aku.. Sayangg dia smpi bila-bila.... Lagi pun dia dah banyak berkorban untuk aku.. Dan cerita pasal final exam pulak, Hmm aku tensen!! tapi masih lagi boleh dikawal.. hehe
sekarang 4 paper yang dah lepas.. Ada lagi 6 paper lagi..HUH!! study ain!! chayok2.
Now, walau hidup aku huru hara kew, aku tetap kena tabahkan hati... aku kena kuat....Pesan ibu selalu dalm otak aku.... aku anak ibu.so memang kena kuat! Kalau ada yang nak bagi hadiah, mcj saya di FB k.. hehehe
Thanks for u'all Wish ! saya sangat hargai :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)