Tabung Kawin

Saturday 14 May 2011

wah! baju kaftan! nmpk mewah!

Assalamualaikum..
dh mlm tp mata aku xnk tutup..yg BF aku plak dh buat tahi mata plak..
ish! xpe2..aku nk update blog aku lg nih..
tibe2 aku tringt baju kaftan.. wow! cantik cngt2.. nmpk elegant
sesuai utk gadis remaja mcm kite2 je kan???
hahaa..aku nk try..tp ble aku pkai nmpk cm pelik..
huhuhu...aku pling suke warna putih..cantik dan suci..


biase nye bju nih utk wt bju pengantin kan? tp ape 
slhnye kite pkai wt g majlis2 penting..nmpk cntik..
mesti xbrkelip mata org pandang nnt..


wrna biru dan hijau ni pun nmpk mewah...


Datuk Siti Nurhaliza...
warna merah nmpk garang tp berani..
menonjol kan persenoliti seseorg..


baju kaftan warna hijau tua ni nmpk matang..sesuai utk 
org lbh brusia...
hmm...teringin nk pkai..tp takut xcntik ble aku gaya kan..
hmm...kite pkir ea same2..ape yg sesuai...hmm




No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)