Tabung Kawin

Saturday 14 May 2011

Novel-novel pilihan ku...

Assalamulaikum....
hye korang...sihat x? hmm..lau tnye aku,sihat kot..hehehe
hmm..utk kali ni aku nk cite psal hobi aku yg 1 nih..
hobi yg aku minat sejak aku lahir..haha..xcye kew? btol dehh..
haha nk tau x pe hobi tu? ia ialh,MEMBACA NOVEL....
yehh that's my hobby! i like sooo...
huhu over dose lak..hehe..
lau korang nk tau aku pling mnat penulis sperti: Siti Rosmizah,Aisyh Sofea,Herna Diana,
Anis Ayuni,Aina Emir & lain2..
hmm yg dlm koleksi aku skrang nie xtrkire kot..
mcm2 aku dh beli..antaranye yg ni :











ish! lau aku nk tunjuk kan sume mmg beratus2 page kne mkn kt blog aku nih..
xpe,yg pntg korang tau skit2 koleksi aku skrang..bkan nk tunjuk ea..just nk kongsi ngn korang je..
kite kdang2 same hobi kan? so,xslh lau kite tukar2 pendapat...aku mule kumpul sjak aku from 1 lg tp 
mase 2 aku beli novel utk remaja je..bkan jnis novel yg cm yg ats td..nak tau aku beli novel pe??






haha...2 mase bdk2 lg ea..skrang i sudah DEWASE...hehehe..
so aku nk truskan hobi yg suke kumpul2 buku nih..
hrap2 bleh jd perpustakaan mini kt umh aku nih..
hahaha insyaallah...

Assalamualaikum...











No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)