Tabung Kawin

Sunday 23 August 2015

Sebenarnya cinta

Semuanya mulai aku terima
Mengharapkan semuanya baik-baik saja
Terima kasih ingin aku ucapkan
Atas segala pengorbanan

Kini aku mula buang segala tentang kau
Dan ianya hampir terbuang semuanya
Lega hati bila ia memudahkan aku
Harap apa yang aku buang takkan kembali

Anggaplah ia satu kisah yang pernah aku lalui
Silam yang pernah aku tempuhi
Satu bab yang pernah membahagiakan
Dan pengakhiran yang belum diketahui

Biar saja aku tunggu apa yang kekal buatku
Yang telah ku tahu ianya tertulis untukku
Yang menerima apa adanya diriku
Yang takut akan kehilangan aku
Yang tenang bila memandangku
Yang sabar melayan kerenah ku
Yang cintai aku tp dia lebih cintakan Allah
Yang ada saat aku jatuh dan bangun
Yang sanggup dengar cerita aku saat 3 pagi air mata ini mengalir keluar
Yang selalu bisikan aku sentiasa cantik dimatanya
Yang sanngup tua bersama aku
Yang tau bila masa aku merajuk
Yang tahu untuk menjaga aku selama mana nafasnya masih berhembus

Perancangan Allah lebih indah dari apa yang kita rancangkan
Jodoh Allah adalah yang terbaik buat ku
Tunggu untuk aku bersedia menemuinya
Bila masanya tiba. 

Aku menunggu kebahagian itu. :-) 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)