Tabung Kawin

Sunday 25 November 2012

#Holiday Langkawi Island - Part 2

Assalamualaikum sweety :)

Saya kembali sebab untuk sambung cerita. Suka tak? suka tak ? *Buat muka comel* hik hik
yelah, part 1 holiday saya dah selesai. Now part 2 pulak... Maaf kalau lambat. yelah, saya ni seorang student. Harap faham ye. Lagipun ain baru je masuk Sem 4, nak prepair tu banyak la... Maaf ye guyz...

Now, ain nak sambung yang lepas..........


Hye, ini saya. yelah saya la. *tunjuk diri sendir* Maaf la. time ni dah penat gila shopping. Rasa mcm dah tak larat nak jalan lagi. 


K yang ini adik & my mum. Comel kan? Macam ain. Hehe sape2 yang tersedak tu minum air cepat. haha
Masa ni dalam feri. Nak pergi ke pulau langkawi. HHooorrreee!! Time memang ramai sangat2 orang. Nak masuk pun kena berhimpit2. boleh tahan la sesak dia..


Sorry muka kite tak cantik :( tapi inilah ciptaan Allah.. hehe..Muka happy bila dapat naik feri.. hikhik



Ini adalah tempat duduk saya dalam feri. 324 :) yang mahu menepah, boleh hubungi no yang tertera ye.
Terima kasih. Aikk dah macam promoter pulak hahaha.


ini my mummy. Senyum lebar bila dah sampai jeti langkawi.. happy wooi... Welcome to langkawi :)



Bersambung.................




No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)