Tabung Kawin

Friday 10 February 2012

Dirimu dan diriku :)

Aku rindu kan saat kita bersama....
Sangat indah syg....
Kau genggam tangan ku dengan erat sekali.
Seakan xmahu melepaskan aku pergi...


Aku merasa tenang bila dengan mu..
Kau pinjamkan bahu utk aku bersandar..
Untuk aku merasa tenang sentiasa..
Kerana kau ada utk melindungi aku...


Setiap gelak dan tawa kita
Membuatkan aku bahagia di sisimu..
Kau hiburkan hati ini..
Cukup meyakinkan aku hanya kau lah cintaku..


Dengan kerenah aku yang bermacam bentuk
Kau melayan dengan hati yang sabar...
Kau turutkan segala keinginan aku...
Sebab kau tak suka lihat aku bersedih..


Bila air mata ini jatuh,
Kau datang lalu memujuk..
Kau kesat air mata ini
Lalu berkata "Dah bby...jgn nagis lagi...syg ada utk bby..."


Kau pandai jaga aku...
Kau melindungi aku dengan baik..
Kau tenangkan aku tiap kali aku menagis..
Kau lah yang terbaik untukku.....


Cinta kita yang jauh ini 
Menguatkan lagi ikatan yang sedia terjalin..
Membuatkan aku bertambah menyayangi mu..
Meyakinkan hati ini bahawa kau lah segalanya syg.....






No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)