Tabung Kawin

Tuesday 24 January 2012

Kesukaan aku..

Assalamualaikum semua.. dah lama juak ye aku xjenguk blog kesayang aku ni.. sorry aku buzy sikit utk exam midsem. alhamdulillah aku dapat buat. and now aku berada di rumah. Home Sweet Home!! sangat rindu kat my mummy! hehehe ok now bukan itu yang aku nak cerita. oklah, aku nak tanya korang apa kesukaan korang yang korang belum lagi tercapai. xkiralah pada diri sendiri or dari orang lain. yang pasti ianya sebuah impian kan?? hmm aku mmg ad sebuah impian. tp xpernah orang buatkan utk aku.

Aku mula berangan: Alangkah indahnya, alangkah bahagianya diri ini andai seseorang yang aku syg, bersama-sama dengan aku di tepi pantai yang cantik lagi tenang.Si dia datang membawa sebuah gitar lalu duduk dihadapan ku. Beberapa saat kemudian, si dia mula memetik gitar dan mula menyanyikan sebuah lagu ditujukan khas buatku. Ya allah, aku sungguh bahagia. Sia dia memimpin tangan ku sambil berjalan di gigi pantai. Ya allah, berikan lah aku cinta utk temani aku dlm sunyi. utk temani aku dlm duka. utk membuat aku merasa segala kebahagiaan dlm hidup ini.




aku xmengharap kan apa2. aku hanya mengharap cinta yang lahir dari hati yang ikhlas
hanya untuk mencintai aku. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)