Tabung Kawin

Thursday 28 April 2011

Cintamu akan ku kenang smpi ku mati...

Assalamualaikum...
harap korang sihat2 belaka yerk..
hmm...aku ase cm nk luahkan something...benda yg haurs ad dlm khidupan kite...
benda yg pling kite perlukan utk kite terus brsemangat..
benda nih jgk lh yg mengajar kite erti khidupan...
mengajar kite menghargai seseorg...
benda itu ialah CINTA....



korang syg x kat mak korang...
mesti mcm nama korang panggil nama mak korang kan? 
mama,ibu,mummy,mak...
mcm aku,aku panggil mak aku mama..
hehe..aku mmg manje dgn mama aku... walaupn mnje,tp xsemestinye ape yg aku mntak,
semua nya dpt... mama aku nih mmg garang..tp ngn aku die x.. hehe..
rmai kt sekolah yg mama aku prnh mngajar dieorg,mmg ckp die garang..tp sbnarnye x pown...  
hmm...utk ari ibu2 sedunie kali nih korang nk bg mak korang ape erk??
hmm..aku cm pkir nk belikan mama aku beg tangan...
wlaupn x mahal,tp ia ikhlas dri ati aku... btol x?
haha..hmm xlame lg aku dh nk g blajr..msti aku rindu giler kt mama aku nnt..
selama aku hdup 18 thuin nih,aku xpnh jauh dri mama aku..pling lame pun seminggu..2 pun dh meraung2
nk balik...hehe kelakar kan.. malu meyh..tp mmg 2 lh knyataan...hehe..
hargailah mama korang sementara dieorg msih ad...
berbakti lh sementara dieorg menjage korang...belai lh mama korang 
sementara korang bleh menje2 lg ngn korang...
pada yg sudah kehilangan ibu tersayang,kite sedekah kan Al-Fatihah... 
semoga roh mereka di tempatkan di tempat org2 yg beriman hendaknye...
Assalamulaikum...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)