Tabung Kawin

Wednesday 30 April 2014

Giveaway Birthday by Syira Lokman


  


Assalamualaikum syira. Niat nak join giveaway ni hanya nak mencuba. Lagipun boleh eratkan silaraturahim antara kita. Insyaallah. Sempena birthday syira ni, ada ucapan khas untuk kamu. Birthday yang ke 20 tahun ye? Kalau gitu, saya ni kakak awak lah. Birthday saya baru je lepas. 9/4 hari tu. Tapi yang ke 21 tahun. Beza kita setahun je. Okey boleh panggil syira adik yang cantik lagi manis. 

 Happy Birthday utk adik Syira. Yang ke 20 tahun. Semoga panjang umur. Semoga dimurahkan rezeki. Semoga diberi kesihatan yang melimpah-ruah. Semoga diberikan keberkatan dalam hidup. Semoga Allah mempermudahkan apa saje yang syira lakukan. Semoga bahagia disamping yang tersayang. Insyaallah semoga Allah berikan keberkatan. 

Ingat nak bagi kek tapi jauh la. Pos boleh? hehe. Gurau je. Adik, perjalanan mu masih panjang. Masih jauh. Jangan pernah putus asa dengan setiap cabaran dan dugaan yang mendatang. Hadapinya dengan tabah. Percaya yang Allah sentiasa bersama. Buat yang terbaik untuk your study. Tidak ada belajar yang senang. Dan tak ada usaha yang menyusahkan. Jika kita niat baik, insyaallah baik lah untuk kita. 

For your moment birthday tahun ni, kakak. amboi kakak gitu. hehe.. ada video khas utk awak. Tapi sorry sebab curi gambar awak.


Happy birthday Syira Lokman. 



Giveaway : Syira Lokman





1 comment:

  1. hai sis!
    singgah dari segmen same..
    http://intan-heartypewriting.blogspot.com/2014/04/giveaway-birthday-by-syira-lokman.html

    ReplyDelete

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)