Tabung Kawin

Sunday, 6 May 2012

Kepada orang yang berkenaan.

Assalamualaikum.. Nak tanya pendapat korang la kan?? Sakit hati tak bila ada orang nak kacau kebahagiaan korang?? marah kan?? sakit hati kan?? dan itu lah yang aku rasa sekarang. Terlalu panas aku kat sini. Huh!! Kepada orang yang bernama Nuramalina tolong la jangan kacau hidup aku.. Kalau kau tu yang tak mula kan, aku tak kan cari pasal dengan kau. Yang kau gatal sangat hantar mesej kat Bf aku knp?? siap ckp syg2 lagi.. walaupun benda tu berlaku tahun lepas. aku still ingat tau. Tak ada lelaki lain kew yang kau nak goda?? Mulut kau tu tak ada puaka lagi kew?? Aku dah cukup bersabar dgn apa yg kau kutuk dalam status kau tu. Aku diam kan je.. dah la.. aku malas nak kutuk ko. Aku bukan jenis yg suka nak kutuk2 orang, tp bila dah melampau, aku mmg da tak leh sabar. TOLONG berambus dari hidup aku and amirul!! sebab kau tu Menyemak and Menyusahkan hidup aku FAHAM!!!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaiku :)
dah baca sila tinggalkan komen ye =)
terima kasih :)